fredag den 23. august 2013

Første indlæg

Hej og velkommen til !
Jeg hedder Helena Lauritzen, og jeg tænkte at det var tid til mit første blogindlæg. Jeg er en pige på 16 år, og jeg kommer fra en lille by i Sønderjylland. Jeg vil skal være udvekslingsstudent i USA, og tage et år på High School 2013/2014. 

Jeg var i USA tre uger i sommerferien, og siden da har jeg været helt vild med USA! Jeg har selv læst utrolig mange blogs fra udvekslingsstudenter, og synes det lyder vildt spændende! Og hvor jeg dog bare ikke kan vente med at komme afsted! Men i hvertfald er ideen med bloggen her så, at mine venner, familie og evt. andre udvekslingsstudenter kan følge med i hvad jeg laver, når jeg er i USA. Jeg vil selvfølgelig opdatere så ofte som muligt :) 


Hvis nogen har spørgsmål er i velkommen til at skrive til mig på mail: Helenalauritzen@gmail.com 



- Helena 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar