lørdag den 24. august 2013

Første kontakt

Jeg sad oppe til 01.26 for at ringe til familien Dignan. Jeg ringede mange gange, men uden held... Så jeg sendte til sidst en mail til dem, og skrev at vi lige skulle ringes ved. Det viste sig så, at p.g.a de lige var flyttet i et nyt hus, havde de ikke fået telefonen til at virke endnu, så det var derfor, at de ikke tog den. Haley (Værtsmor) svarede tilbage på mailen, og skrev at hun ville ringe, når det blev morgen ved dem. 


Så i dag, omkring klokken 12.45 ringede Haley pludselig, og wow jeg blev nervøs! Det viste sig så, at det var der slet ingen grund til at være, da hun simpelthen er så sød! Vi snakkede sammen i lidt over 1 time, og vi nåde at snakke om rigtig meget! Hun fortalte bl.a. at de elsker at rejse, og de ville tage mig med til Bahamas og Louisiana indtil videre, det er simpelthen så skønt med en familie, der bare vil vise og lære mig om deres kultur og land. Jeg fik også at vide, at de var ved stranden stort set hver weekend, og de elskede at tage i disneyworld, diverse forlystelses parker og waterparks! Det lyder jo dejligt :)


Hun fortalte også, at der var rigtig mange, der havde spurgt ind til mig, og gerne ville møde mig, og da jeg jo skal gå i kirke hver søndag, er det en oplagt mulig til at lære nye mennesker at kende, så det glæder jeg mig rigtig meget til! De var en familie der tit fik gæster, og der var fart over feltet, og det er jeg også vant til hjemme fra, så bedre bliver det ikke! Jeg er stadig helt oppe og køre over, at jeg skal til "Solskinsstaten" !!! 


Haley sendte mig i dag billder af mit værelse og badeværelse (Ja, jeg får mit eget badeværelse!!!)


Min kæmpe seng, og kæmpe "Walk-in-closet" 

Den anden ende af mit værelse, med et lille spejl og kommode 

Og mit helt eget badeværelse 

Jeg glæder mig så meget til at komme over til familien Dignan, de virker som den perfekte familie for mig ! :) 


Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar