fredag den 23. august 2013

VÆRTSFAMILIE !!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tak! Som overskriften jo siger, fik jeg endelig efter flere måneders ventetid, og en god måneds pineri, en værtsfamilie!!!!! :) Marianne fra MyEducation ringede 9.21 med den gode nyhed, og jeg løb rundt i huset og rystede over hele kroppen! Jeg kunne slet ikke lade vær med at smile, og det kan jeg faktisk stadig ikke!

Jeg skal bo i Riverwiev, Florida!!! Hvor heldig har man lov til at være!?!?!? Jeg skal bo ved et ungt ægtepar, må henholdsvis 32 og 37. De har også to drenge, en på 10 og en på 4 :) De går i kirke en gang om ugen, og ellers er de meget aktive og elsker at opleve nye ting. Jeg bor ca. 8 minutter i bil fra skolen og et kvarter i bil fra stranden, så det er jo helt perfekt! I den information jeg har fået, står der bl.a. at de har "Hot summer and warm winter"!


JEG SKAL BO VED DEN RØDE PLET


Jeg skal gå på East Bay High School, hvor der går et pænt stort antal elever, på hjemmesiden står der ca. 1700 elever! Skole Maskotten er the "Fighting Indianas", og skolens farver er rød og grå! Jeg ved endnu ikke, hvilken årgang jeg skal gå på.



HOME OF THE FIGHTING INDIANS 



Jeg skriver mere, så snart jeg ved noget med afrejse osv. God weekend!



Helena

1 kommentar: