lørdag den 12. oktober 2013

busy busy busy

Sorry.. Jeg ved det, har ikke skrevet noget længe, men har haft så travlt! Tiden flyver afsted, og jeg kan knap nok huske, hvad jeg har lavet :O

Anyway, i får alt om disney på et tidspunkt, hvor jeg rent faktisk har tid til at skrive om det :) Så lige nu må i nøjes med min uge :)

Vi starter med mandag, som var min første dag med fodbold try outs, og er du gal det var hårdt! Jeg har ikke lavet noget der minder om motion siden jeg kom her, og så starter vi fodbold træningen ud med at løbe 1,8 km på tid, jeg ved godt, at det ikke lyder af meget, men når man ikke har dyrket motion i gud ved hvor lang tid, og der er 32 grader udenfor, så er det altså rigeligt for mig! Men jeg løb det på 8, 25 så det er fint nok.... sådan da :) Efter det havde vi 2 timers fodbold træning, som for det meste også bestod af løb! Jeg føler ikke rigtig vi laver andet end at løbe.. Haleys forældre hentede mig fra træning (de bor ved os, fordi de ikke kan komme hjem fra disney, pga en tornado), og jeg nåede kun lige at komme hjem, før vi skulle afsted igen til træning med Liam, og jeg blev nød til at tage med, fordi vi tog mad med fra Wendys på vejen. Hele træningen sad jeg nærmest og stemte inde på nettet. Vores skole og en skole fra Tampa, var i en konkurrence om at vinde en pep rally (beskrivelse længere nede), som blev sendt live fredag morgen, så den skole der fik flest stemmer vandt.

Tirsdag var jeg klædt ud som tvilling med Vicky (den tyske udvekslingsstudent). Vi har spirit week lige nu, hvilket er en slags opvarming til homecoming game (fredag) og homecoming dance (lørdag). Så hver dag, har hver sit tema. Der var igen try outs og vores skole vandt konkurrencen, så vi fik en live pep rally !!! Vores skole nåede op på 25.000 stemmer, det var helt vanvittigt, men alle har virkelig også gået op i det.

Onsdag var en spændende dag! I min tredje periode har jeg "formning" kan man kalde det, tror jeg nok. Men i hvert fald da tredje time snart var færdig, var der en underlig lugt inde i rummet, og vi kunne ikke finde ud af hvad det var, men klokken ringede, så jeg skulle skifte klasseværelse. Min fjerde periode er klasseværelset ved siden af mit tredje, så jeg har heldigvis ikke langt. Men inde i det klasseværelse lugtede det også sjovt, og det lugtede af smeltet plastik, så vi slukkede alle stikkontakter, og sad i helt mørke (ingen klasseværelser på skolen har vinduer, af sikkerhedsmæssige årsager). Pludselig kom folk løbende ude på gangen og råbte at vi evakuerede gangen, og vi var sådan lidt, er det en joke? Men vo gik ud, og pludselig lød brandalarmen, og vi troede at det var en brandøvelse, indtil 7 brandbiler kommer susende op foran skolen. Jeg tror det tog dem en time at få slukket branden, så vi kunne komme ind igen. Men fordi branden startede i mit klasseværelse og den gang jeg ellers skulle være på efterfølgende, skulle vi gå ind i koncertsalen, og så så vi film resten af dagen derinde, fordi vi ikke måtte gå tilbage i klasseværelserne på den gang, hvor branden startede, så det var interesant at opleve, og heldigvis skete der ikke noget med nogen.
      Jeg var igen til fodbold try outs, så hurtigt hjem og hen på skolen igen, fordi der var en "night pep rally" på skolen. En pep rally er, hvor hele skolen samles, bandet spiller musik og cheerleaderne hepper og laver deres spring og sådan. Det er lidt en slags team building, bare for hele skolen. Bandet spiller skolens "national sang" og så er der en "sports sang" som de spiller, som der så er en dans til, og jeg er helt vildt med den melodi, og med dansen! Men onsdag aften var der så også en masse små lege, man skulle blandt andet synge karaoke foran hele skolen, og vi er altså 2300 elever. Men det var vildt fedt at opleve, og jeg havde det rigtig hyggeligt! Jeg fik også købt mig en East Bay Football T-shirt! Man holder for det meste pep rallys for at skabe god stemning på skolen, og da vi jo har homecoming week (som er den fedeste uge i high school) skal der være god stemning. Onsdag var temaet forresten "wacky wednesday", som betyder, at man skal have tøj på, som ikke passer sammen. Det var jeg sammen med en pige der hedder Alisha.

Torsdag var helt vildt god! Alle dagene i skolen er gode, jeg trives rigtig godt, og jeg har det vildt sjovt med en masse forskellige mennesker. Til fodbold skulle vi endelig (!!!) skyde mod mål, og det var vildt sjovt, og pigerne til fodbold er så søde! Jeg håber virkelig, at jeg kommer på holdet, for der kunne jeg få en masse gode veninder, og nogle af dem har oven i købet egen bil :O :) Da jeg kom hjem, tog mig og Haley til Walmart, fordi jeg manglede, at have noget tøj med east bay på, og da fredagens tema var east bay tøj, blev jeg nød til at have noget, og på grund af pep rallyen :) SÅ jeg fik købt to east bay t-shirts og et par røde sko til 30 kr, fordi de var røde, og det er skolens farver, så jeg var mega klar til fredag morgen!

Fredag var den fedeste dag til dato! Jeg blev kørt i skole 6.30, så jeg kunne være der, til når dørene åbnede 6.45, så jeg kunne få en god plads til pep rallyen. Pep rallyen varede til 8.30, og det er virkelig det fedeste og helt lige som på film! Da det var den pep rally vi havde vundet, og den blev vist live, var der selvfølgelig også gjort ekstra meget ud af det. Men fra start til slut var alle folk helt oppe og køre, og dansede, sang, lavede bølge og bare havde det vildt hyggeligt! Og storts set alle var klædt i rødt, og have klædt sig som indianer (da vores maskot er en indianer). Det var virkelig ligesom at se det på film, bortset fra at jeg var med til det her! På vores skole er fodbold spillerne selvfølgelig de mest populære ligesom alle andre high schools, men vores skole maskot (ham som er klædt ud som en rigtig indianer) er nok den aller mest populære. Alle elsker ham, og han er vildt sej! Han kan altid få folk i stemning, og han kommer op med alle mulige gode ting, så det var ham der styrede hele pep rallyen, for hvis han siger, at man skal være stille, så tier samtlige elever stille, fordi det er ham, som siger noget, og det er så vildt! Jeg føler slet ikke, at jeg kan beskrive godt nok, hvor fedt det var, men jeg håber, at i kan få bare en lille fornemmelse af, hvordan det føltes.
    Resten af dagene var alle folk helt skøre, fordi de glædede sig sådan til football kampen der var om aftenen. Jeg stemte på homecoming king and queen i dag, og jeg ville ikke vælge den populære pige og en af football spillerne ligesom på film, men det endte jeg så med at gøre alligevel..... Fordi af de valgmuligheder der var, var football spilleren (Chris) den der har taget bedst i mod mig, og jeg har en af mine timer, sammen med hende pigen (Asia) så...
      Da jeg kom hjem, kørte mig og Haley til centeret, fordi jeg stadig ikke havde købt sko eller smykker til i morgen, men det fik vi klaret, og jeg føler mig som en hel prinsesse med alt det glimmer (jeg kører glimmer stilen), men hvor jeg elsker, at kunne få lov til at klæde sig ud og føle sig som en prinsesse :)
      Til football kampen skulle jeg arbejde i slikbutikken de første 12 minutter af kampen sammen med resten af fodbold holdet, så det var vildt sjovt! I halvegen blev der afsløret, hvem der havde vunder konge og dronning, så alle dem der havde stillet op, kom i fint tøj, og skulle præsenteres ude på banen. Desværre var der ikke nogen af mine veninder der vandt :(( Men den gode ting er, at vi vandt kampen!! Det er første gang i fire år, at vi har vundet homecoming kampen! Den var også virkelig tæt, den endte 13-12, og alle folk gik fuldstændig amok igen! Efter kampen, tog jeg ud at spise med en flok venner, og jeg er lige kommet hjem nu. I dag har helt klart været den aller fedeste dag, det er helt vildt, ville ønske vi havde school spirit hjemme i DK ligesom de har her, så alle folk kan opleve det, for det er virkelig specielt.

I morgen er det homecoming, og jeg glæder mig så meget!!! Det bliver så fedt, at kunne være prinsesse for en dag!! Men jeg må se at sove nu, klokken er over 1, og jeg skal til homecoming i morgen!!!!

Her er et link til en af de videoer der er blevet lagt på nettet fra pep rallyen, der er fire i alt tror jeg :) http://www.myfoxtampabay.com/story/23668601/2013/10/11/myfoxprep-rally-east-bay-high-school



Der kommer lige lidt billeder
 Skolens "national sang"

Tvillinge dag med Vicky

Brandbil

Brandbil igen

Fra aften pep rallyen

Anni, mig og Vicky til aften pep rally

Alisha og mig til wacky wednesday 

Mig og Anni 6.50 om morgenen klar til pep rally 

Skøre mennesker fra pep rally (kan i se det med at alle har east bay trøjer på?)

Fra pep rally fredag

Fra pep rally fredag igen

Ma ladies 

Vi har en pandora butik i centeret!!!!

Cookie med frosting inside it

Mine sko til homecoming

Mine sko igen 

Fik købt smykker, en lille taske og sko 

Alle de nominerede til homecoming king and queen til kampen 

Helena


Ingen kommentarer:

Send en kommentar