mandag den 28. oktober 2013

Hurtig opdatering

Okay den her uge er fløjet forbi! Helt seriøst, hvor blev tiden af?????

Jeg har fodbold hver dag efter skole, og hvor mærkeligt det end lyder, så nyder jeg at løbe rundt og svede i den bagende sol 2 timer hver dag!!! Jeg elsker at komme til fodbold, for alle pigerne er simpelthen så søde, og jeg elsker, at man er som en "familie", når man spiller på et high school hold. Når ja forresten, jeg kom på holdet, så vi er 20 piger der skal spille fodbold for skolen, og vi har første kamp på tirsdag :) Vi fik vores uniformer i onsdag, og det er så fedt, for når vi har kamp dage, skal vi alle have ens tøj på, og vi skal blive på skolen efter skole, og vente til vi skal til kamp. Omkring 17 skal vi med bussen, men i mellem tiden kommer der nogen med mad, og vi kan bare hygge og løbe rundt på skolen helt for os selv! :) Men ja, jeg elsker at spille på holdet! 

I fredags tog jeg ikke til træning, fordi vi skulle ud på militær basen, hvor Mike arbejder, fordi der var "trunk or treating". Så den unit han arbejder i havde en slags Halloween party for deres familie. Alle der arbejdede der, havde hver især deres bil med, og så havde de dekoreret baggagerummet og puttet slik der i, så når folk kom gående med kostumer på, kunne de tage slik fra baggagerummet. De havde også lavet et spøgelses hus (dem der kender mig ved, at jeg ikke er så glad for uhyggelige ting), men jeg tænkte at siden det var mest for de små, turde jeg godt gå derind. Så Haley, Jack, Liam og mig tog ind i spøgelses huset. Vi nåede kun der ind, og så snart de lukkede døren bag os, så der var helt mørkt, begyndte en masse lyde at komme, og Liam og Jack skreg og græd så meget, så jeg nåede slet ikke, at  se hvad der ellers skete. Men Haley fortalte hurtigt til damen, at vi blev nød til at gå ud, fordi det var for uhyggeligt, men hun sagde, at vi blev nød til at blive inde indtil de næste kom ind, for ellers kom der lys ind, og det ville ødelægge det for de andre. Men da vi kom ud, var jeg helt stolt over, at det faktisk ikke var min skyld vi gik ud, men drengenes (de er kun 4 og 10 år) men stadig :) Jeg passer heldigvis meget godt ind i denne her familie, hvis man tænker på, hvor bange deres drenge er, så de er vant til at have et barn der ikke er så god til uhyggelige ting.
   Bagefter fik vi noget at spise og mødtes med nogen af deres venner inde fra militæret, og det endte med, at de kom med os hjem, og var ved os til 23 om aftenen ca.


Lørdag gjorde vi rent, og da jeg var færdig tog jeg i centeret med en af mine veninder, og jeg fik købt en ny taske, selvom det egentlig ikke, var det jeg ville :) Da jeg kom hjem skulle vi ud at spise, og vi tog på en brasiliansk steakhouse, hvilket nok er den mest geniale opfindelse i hele verden. Der er ikke noget menu kort, for der er kun en menu. Der er en salat midt i restauranten, som du kan gå op og tage af, og ellers får du kun kød!!! Du får udleveret et kort, der er rød på den ene side, og grøn på den anden side. Hvis du vender kortet op med den røde side betyder det, at du er klar til at få kød, så snart du vil have en pause, vender du kortet om, så den røde side er oppe, og så kommer de ikke med kød. Når du så er klar vender du bare den grønne side op, og de starter med at komme med kødet igen, og kødet kommer på sådan nogle stænger, og så står de og skærer kødet af foran dig! Det var så lækkert, og jeg var så mæt det var helt vildt!! Jeg følte jeg havde spist en helt ko!! Men da Haley fandt ud af, at jeg aldrig havde fået cheesecake før, bestilte hun et stykke cheesecake vi kunne dele, og jeg troede ærlig talt ikke, at jeg kunne få en mundfuld ned, men jeg smagte cheesecaken, og den var simpelthen så god, at jeg ikke kunne lade noget gå til spilde ;) vi spiste på restauranten med en af mikes venner fra militæret, han var lige blevet flyttet hertil (kan ikke huske hvorfra), og han skulle være her 6 måneder, så Mike inviterede ham, da hans kone og børn bliver hjemme. Han tog også med os hjem efter middagen, hvor ham og Mike sad og snakkede ude på terrassen, og jeg holdte "friends" maraton inde i stuen :) Da jeg gik i seng, var jeg stadig kvalmende mæt, det var helt vildt! Tænke da jeg kravlede op i sengen, om jeg ville være sulten, når vi skulle have morgenmad, men selvfølgelig var jeg det, for Haley lavede min yndlings morgenmad, som er Eggsandwich!! 


Søndag stod jeg op klokken 8.30 og tænkte, dejligt ingen søndagsskole til mig i dag, så vi ville tage til den sene Guds tjeneste, men jeg gav mig til at se venner igen med Haley mens vi spiste morgenmad, og lige pludselig var klokken 10, og Mike stod op og fik morgenmad og så venner med os, og så blev klokken 11.30, før vi kiggede på klokken, og gudstjenesten startede klokken 11, så vi nåede desværre ikke i kirke i dag :) har kun været i kirke to gange siden jeg kom, så det er meget fint! Men til jul skal vi vidst ret meget i kirke, for jeg tror nok, at drengene skulle være med i jule stykket i kirken. Anyway jeg lavede mine lektier, indtil Haley var klar, og så tog vi ud og købte nogle ting til huset (da de lige er flyttet ind, mangler de stadig et par ting), så i dag fik vi købt gardiner, og Haley fik sat dem op, og det der godt ud! Og dejligt at man ikke kan kigge direkte ud i mørket mere :) vi fik Taco Bell til frokost, og det er virkelig mit yndigs sted!! Man kan få den bedste lemonade, og de bedste tacos! Elsker tacos!! Det resulterede i, at vi slet ikke spiste aftensmad, fordi vi spiste så meget middags mad omkring klokken 15, og klokken er næsten 22, og jeg er stadig ikke sulten! Mig og Haley tog ud og handlede for hele ugen, for de vil lave mad hele ugen! Tror ikke engang de har lavet mad 7 gange hjemme siden jeg kom, men jeg klager ikke :) 

Jeg skal mødes med holdet i morgen fra 14-15 for at lave sløjfer, som vi skal have i håret på kamp dage, og min første kamp er på tirsdag, så det glæder jeg mig vildt meget til! :) 

Er forresten blevet stukket af en myg, og det er helt 100, at det ikke er en normal myg, det ser ud som om, at jeg har en knytknæve der stikker ud af armen på mig! 

Det var begyndt at blive koldt om morgenen, vi snakker (15-17) grader, men stadig omkring 30 grader midt på dagen, så jeg troede, at vinteren var ved at komme, men der tog jeg fejl! Vi får 31 grader på torsdag, hvilket er dejligt for så er det varmt om aftenen, og der er Halloween på torsdags så vi skal ud og "trick og treating" torsdag aften. 


Det var vidst alt for nu :) Jeg har det rigtig godt! Jeg føler virkelig, at jeg passer perfekt ind i denne her familie! Og Mike og Haley behandler mig, som var jeg deres barn! Vi joker og griner af hinanden, og nogle gange vrisser vi lidt af hinanden, men det er jo sådan en familie skal være! I starten følte jeg tiden gik vildt stærkt, men samtidig stod stille, fordi jeg oplevede så meget, på så kort tid, nu går tiden kun stærkt, lidt for stærkt! Jeg troede jeg kun havde været her 6 uger, men det er altså 7 uger siden! Det er helt vildt at tænke på! Og nu er der kun 3 måneder til, at vi skal på Cruiseship til Bahamas!!! ;) fra 21. november til 31. januar skal jeg kun være i skole 25 dage, resten er af dagene er ferie, så det bliver skønt! 


Helena 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar