lørdag den 2. november 2013

En hård dag...

For første gang siden jeg kom her, har jeg haft en dag, hvor alt bare gik i mod mig..

Tirdag kom jeg i skole, og var vildt glad og spændt, fordi alle os fra holdet skulle have det samme tøj på, da vi havde en kamp efter skole. Så jeg går ind i vores træners rum og stiller min taske. Da han ser mig siger han, at han har en dårlig nyhed, og det er, at jeg ikke kan spille den aften, fordi staten lige har sendt mine papirer tilbage, da de vil have mine karakterer på dansk, og jeg havde dem på dansk og engelsk på samme papir, men de ville kun have dansk på det papir... Så jeg brugte de første fem timer på, at finde en løsning på alt det papir arbejde, og jeg fik min dejlige mor til at sende det til mig på mail, så jeg kunne sende det til dem, så alt kom på plads til sidst, men jeg skulle stadig vente 10 dage med at spille, så måske går jeg glip af de 3 første kampe, men hvis jeg er heldig er det kun den første kamp.

Men i 6. Periode har jeg lunch. Det vil sige, at det er der jeg får min mad. Jeg kom hen til min sædvanlige plads, lagde tasken på border som sædvandlig, og stillede mig i kø sammen med de andre. Da jeg kom gående tilbage, der jeg er pige sidde på min plads, og pludselig åbner hun min taske og tager min pung ud, og jeg løber hen mod hende og råber af hende da jeg kommer derhen, og så sætter hun sig på min pung, og lader som ingenting, og jeg råbte endnu mere af hende, og hun begyndte at græde, så jeg fik det helt dårlig med det, men hun stjal fra mig så, det er hendes egen skyld! Jeg fik min pung igen, og fortalte det til en af vagterne, men vagten sagde, at hun var en af de specielle børn, så hun vidste ikke bedre, men undskyld mig...  Jeg kunne da ikke være mere ligeglad, for det ændrer da ikke på, at hun stjal fra mig, og hvis jeg ikke så det, havde hun da taget den, og så havde jeg aldrig set den igen... Men jeg havde det så underligt med det, og det var virkelig en ubehagelig følelse, for jeg følte, at jeg ikke kunne have mine ting for mig selv mere, og jeg havde sådan lyst til bare at græde, men jeg gjorde det ikke, da hende pigen der stjal fra mig, blev ved med at kigge på mig... Men så snart jeg kom til 7. Time og en af mine veninder spurgte, hvordan min dag havde været brød jeg bare sammen, men det hjalp ligesom på det hele at komme ud med det! Og resten af dagen var heldigvis god! 

Efter skole tog hele holdet på subway, da de jo kan køre når man er 16 år her. Vi var nok 8-9 man i Haileys bil, men det var super sjovt, og jeg bliver mere og mere glad for de piger på holdet! Vi havde det rigtig hyggeligt, og det var dejligt at være sammen med dem, især oven på sådan en træls dag! Efter vi havde spist kørte vi tilbage på skolen og klædte om og bare hyggede indtil bussen kom og hentede os. Vi kører til kamp i den gule skolebus :) kampen gik fint nok, vi spillede 1-1 selvom vi skulle have vundet, heldigvis var det bare opvarmningskamp. 

Vores næste kamp er onsdag og torsdag i næste uge, og med lidt held kan jeg spille der, så kryds fingre for mig! 
Mig, Taliya og Haley på vej til subway, med alt for mange mennesker i bilen

Tati, (Janelle og Nailah stikker lige hoveder frem i midten), Taliya og Hailey

Sarah og Janelle

Mig og Hailey igen 


Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar