mandag den 25. november 2013

Indflytterfest

Det er ved at være et stykke tid siden, at jeg sidst skrev herinde, men jeg laver noget hele tiden for tiden, så har slet ikke haft tid til at skrive.

Sidste lørdag havde vi en indflytterfest, da min værtsfamilie flyttede ind i huset i August. Jeg mødte en hel masse mennesker, som jeg ikke kan huske hvem er, men det var rigtig hyggeligt. Jeg havde fået lov til at invitere en ven over, så den spansk udvekslingsstudent kom, og hun blev og overnattede her.

Mig, Haley og drengene tog ud for at handle ind til festen, og vi tog til Sam's club. Sam's club er fleggaard, bare 100 gange bedre! Ja jeg ved det, i tænker at det ikke er muligt! Men i Sam's club kan man kun købe store mængder, så i stedet for en almindelig pose m&m's var det 2 kg's m&m's poser, og sådan var det med alt! og 2 kg m&m's var 45 danske kr, så jeg kunne ikke lade vær med at købe noget :)

Til festen kom en af Haleys kollegaer med noget specielt brød til mig, fordi jeg har fortalt ham om rugbrød, så han prøver ihærdigt at finde det, men det lykkedes ikke helt, men tanken er rigtig sød, og han er også en rigtig flink mand plus han er fra et spansk talende land, så jeg prøver at lære spansk af ham, og jeg skal prøve at lære ham dansk.
   Der var også en anden af Haleys kollegaer, der havde taget en dessert med, som jeg skulle smage, for de havde hørt, at jeg godt kunne lide mad, så det var rigtig sødt af dem, men rigtig skidt for min vægt :)

Der var en masse mad (selvfølgelig), og en masse mennesker. Jeg mødte en rigtig sød pige, Maya, og hendes familie er Mike og Haleys tidligere naboer. Jeg var faktisk sammen med Maya og Leire hele aftenen, og vi havde det rigtig sjovt sammen, og skal snart være sammen igen.


Helena



SLIKKK 

SLIK

Det var hvad jeg købte

Maya, mig og Leire

Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar