lørdag den 16. november 2013

School spirit

I dag (fredag) var nok den fedeste dag skole mæssigt indtil videre!

Pga vores football drenge blev distrikt champions betød det, at de skulle spille en regional kamp for at gå videre til regional finalen. For det første havde de solgt t-shirts hele ugen, som var beregnet til at have på fredag for at bakke drengene op, men allerede tirsdag havde de udsolgt af t-shirtsene, så de måtte bestille nogle flere. Så i kan nok regne ud af stort set alle fra skolen var i rød. Mit gæt vil være at 1800 uf ad 2300 havde rød t-shirt på i dag! Folk (inklusiv mig selv) havde også ansigtsmaling på selvom det er imod dress code, men de kunne ikke sende halvdelen af skolen hjem, så det gik lige i dag :) Men ikke nok med det nej, da vi kom i skole her til morgen, havde de pyntet skolen med balloner og sådan nogle bånd ned fra løftet, og de havde pyntet alle football spillernes skabe. Vi havde også 10 minutters kortere timer, fordi vi fra 14-15 skulle havde en pep rally. Og oh my god, den pep rally var så fed! Vi var alle sammen inde i gymnastiksalen, så i kan nok forestille jer, at der var pakket! Det startede med at alle var helt oppe at køre (det er hele ideen med at have en pep rally), og cheerleaderne lavede en slags tunnel med deres pom pom ting, mens football spillerne blev råbt op en efter en. Bagefter var de diverse lege, hvor football holdets angreb var et hold og dem der spillede forsvar var et hold, og så skulle de dyste mod hinanden. De skulle bl.a. se hvor mange skumfiduser de kunne have i munden og samtidig sige distrikt champions, og der var også danse konkurrence. Senere blev nogle af spillerne hyldet for at være kommet på udtaget hold, og træneren blev kåret til årets træner i kommunen, fordi det er første gang i 40 år, at East Bay er distrikt champions i football. Faktisk havde de fundet to af dem der var på holdet som vandt for 40 år siden, og de var så med til pep rallyen.

Vi havde heldigvis ingen træning i dag pga af kampen om aftenen. Så jeg havde tid til at rydde op og gøre rent (for vi holder en fest i morgen), inden jeg tog til kampen. Hailey som spiller på holdet, kom og hentede mig, og så kørte vi ud og spiste sammen, og tog hjem til hende og så en film, og så tog vi til kampen sammen. Hvor jeg dog elsker at have venner, som kan køre bil!

Kampen var det fedeste! Alle os fodboldpiger stod sammen og heppede og hyggede og bare havde det vildt fedt sammen, og jeg føler virkelig, at jeg er begyndt at blive en del af holdet nu! Vi vandt vores kamp 34-14, hvilket betyder at vi har en regional kamp mere, og hvis vi vinder den skal vi spille om at blive det bedste hold i hele Florida, så det er ret stort! Og fortalte jeg at der var 4600 mennesker, og vi snakker en high school football kamp! Det er helt vildt!

Forresten fortalte jeg om for et stykke tid siden, at vi sælger vores fodboldtrøjer, for at skaffe penge til holdet, og det begyndte vi med i dag, og jeg fik solgt 13 t-shirts i dag, det er lidt vildt synes jeg! Men dejligt at folk gider, og det er noget af det, som er med til at skabe school spirit.

En af football spillernes skabe

Balloner i cafeteriet 

Balloner i cafeteriet igen

Mig og Madison 

Røde t-shirts 

Røde T-shirts

Mig, Marissa og Heidi

Mig, Amber og Megan

Mig og Alaedin

Tyler, Taliya og mig

Fra pep rallyen 

Fra pep rallyen 

Til frokost 

Mig og Hailey

Zoe og mig 

Zoe, Tati, Janelle og mig 

Nailha og mig

Janelle, Tati, mig og Taliya

Mig, Leire og Hailey 


Helena


Ingen kommentarer:

Send en kommentar