fredag den 20. december 2013

Slåskamp

I dag var en af de dage, hvor der skete en af de ting, som bare virkelig chokerer mig, og som jeg bliver fuldstændig mundlam, eller metal ustabil som Haley siger, haha :)

Vi spillede fodbold kamp her til aften mod et af de bedste hold, så der blev virkelig gået til den!
Min træner siger til mig, at jeg skal gøre mig klar til at komme ind, og i mens jeg gør mig klar, er der lige pludselig en KÆMPE slåskamp med 20 piger liggende oven på hinanden, mens de slår og skubber og råber og, amen det lignede nærmest krig!
Det startede med, at en pige fra det andet hold, slog ud efter en af pigerne fra mit hold, hun slog så tilbage (og vi snakker knytnæve slag her!!), men både pigen fra det andet hold, og mit hold har en tvillingesøster, som også spillede i kampen, så pigen fra det andet holds tvilling kom, og lavede en amerikansk football tackling på pigen fra mit hold(ingen overdrivelse!!), og så kom hendes tvilling selvfølgelig og hjalp hende, og en, to, tre så var der bare piger over alt der sloges! Der er altid en politimand til vores kampe (meget betrykkende ikke???), men han så det ikke, fordi han var på sin mobil, og dommerne gjorde ikke noget, så til sidst blev trænerne nød til at løbe ind og stoppe dem, og amen det var vildt! Det endte med et rødt kort til os, og to røde kort til dem.. Hvor stor en betydning det har, ved vi ikke endnu.. Men jeg blev så chokeret, at jeg begyndte at sådan halvvejs græde, og det ville jeg jo ligesom ikke, men det var bare et af de tidspunkter, hvor jeg bare var fuldstændig wow.. Piger herovre (især det område jeg er i) er virkelig voldsomme, onde og selvoptaget, men jeg forstår ærligtalt ikke, at man kan begynde at slås midt i en high school fodbold kamp, sådan virkelig slås! Jeg ved ikke, om i kan fornemme det på mig, men jeg blev/er så chokeret! Og jeg skulle på banen lige efter det var sket! Og jeg var så bange for, at en pludselig ville slå mig, eller der skete et eller andet vildt! Jeg følte mig virkelig ikke godt tilpas! Men pigerne fra mit hold begyndte at grine, og igen viser det bare, hvor langt ude og hvor meget forskel der er på det her "miljø" sammenlignet med, hvor jeg kommer fra, og hvor stor forskel der er på, hvordan man opfører sig! Til dem er det "hverdag" at der er nogen der slås, men det bliver det godt nok aldrig for mig!

Vi tabte endda kampen, så det var egentlig lort på lort, men jeg fik da endnu en oplevelse med, denne her kunne jeg dog godt have været for uden :)

Jeg har ikke lige nogle billeder fra slåskampen, så det bliver et indlæg uden billeder :)


Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar