onsdag den 4. december 2013

Thanksgiving break

Mandag, tirsdag, og onsdag havde jeg stadig træning fra 8.30-10.30, hvilket var noget tidligt for mig, når jeg har ferie!

Men mandag og tirsdag kom Hailey (fra holdet) og hentede mig, så jeg kunne komme til træning, da Mike og Haley først fik "ferie" onsdag. Og efter træning tog vi i centeret og købte julegaver. Jeg brugte alt alt alt for mange penge, så jer derhjemme i har med at blive glad for de gaver :) selvom jeg brugte rigtig mange penge, ville det nok have kostet 2-3 gange mere at købe det samme i dk, så det er okay. 

Onsdag tog jeg ikke til træning (da det var valgfrit), så jeg havde bare en hyggelig dag herhjemme med drengene og Haleys bedsteforældre, som var her til mandag.

Forresten var jeg også inde at se "The hunger games - catching fire", og den kan klart anbefales!! Den var simpelthen så god, og så sluttede den uden virkelig at slutte fordi der kommer en 3'er så det var jeg ret oprørt over, men Liam har 3'eren som bog, så den er jeg begyndt at læse :) Og i biografen fik jeg den mindste menu de havde med sodavand og popcorn, hvilket svarer til en mellem i DK, og ikke nok med at der var en "smeltet smør" maskine til popcornene, nej så var popcornene i forvejen fyldt med smør. Inde i biografen kunne man ligge sæderne ned, og det var lækre lædersæder, så selvom man sad på forreste række kunne man se perfekt, fordi stolen kunne ligges ned, og benene kunne komme op :)



Mig og Hailey på vej hjem fra centeret 

Mig og Hailey i centeret 

Bagte et franksbrød, som vi kunne bruge til thanksgiving


Helena




Ingen kommentarer:

Send en kommentar