tirsdag den 21. januar 2014

Lang tid siden

Det er ved at være et stykke tid siden jeg skrev sidst, så jeg tænkte jeg hellere lige måtte give jer en update.

Siden jeg startede i skole (d. 6. jan) til i fredags (d. 17.) har jeg været i et rigtig træls humør. Jeg har været rigtig stresset, fordi vi havde eksamener hele sidste uge, og så har jeg haft ekstra meget fodbold oven i hvilket i min verden resulterer i stress. Jeg har været rigtig ked af det de sidste to uger, og jeg har ikke rigtig haft overskud til noget, hvilket også er grunden til, at jeg ikke har skrevet noget herinde i et stykke tid. Men men men, nu er det hele begyndt at blive bedre igen, og det hjælper lidt på det hele at vi har 4 dags weekend.

I fredags havde jeg kun en eksamen, hvilket betød jeg havde fri klokken 9.35, og jeg havde en fodbold kamp om aftenen klokken 19, så jeg havde en hel dag for første gang siden jeg startede i skole igen, hvor jeg bare kunne tage hjem, sove, slappe af og ikke tænke på skole eller lektier eller noget overhovedet. Men da jeg kommer i skole fredag, spørger tre af pigerne fra holdet, om jeg ikke vil være sammen med dem i dag, og jeg sagde, at jeg ærligtalt helst ville hjem og slappe af, men de sagde at vi bare kunne tage hjem og se en film eller noget, så det endte med, at vi tog hjem til mig efter skole og så film. Vi lå alle 4 i min seng og havde min mac nede i fodenden, og så havde vi lavet nogle snacks og sådan, og så hyggede vi ellers bare de næste mange timer. Vi skulle lave vores aftensmad omkring klokken 15, fordi vi skulle være på skolen igen til fodbold klokken 17.30, så da vi havde spist så vi en film mere, men vi faldt alle sammen i søvn i min seng, og da en af os vågnede var klokken 17.18, så vi fik vildt travlt!!! Men vi nåede det selvfølgelig, og vi var klar til vores kamp.

Jeg havde været rigtig nervøs op til vores kamp, da den kamp var Distrikt championship, og der var rigtig mange mennesker! De sidste 5 ud af 7 år har de spillet mod det hold vi skulle spille mod den aften, og de havde været ude i forlænget spilletid og straffe 3 af gangene og tabt alle gange, så vi havde hele ugen op til øvet straffespark, og jeg var en af dem der blev valgt til at tage straffe, hvis vi kom så langt, så det gjorde ikke ligefrem presset mindre... Og en af pigerne blev vildt sur, fordi jeg havde taget "hendes" plads, så der var rigtig meget drama omkring det.. Vi tabte desværre kampen 2-1, og vi nåede ikke ud i straffe, så alt det drama for ingenting... Selvom jeg er træt af fodbold lige for tiden, er det stadig sindssyg fedt at spille kamp! I sær den kamp vi havde i fredags, hele football holdet kom i deres spilletrøjer, og baseball holdet kom i deres spillertrøjer, og ellers var der bare rigtig mange mennesker fra skolen måske omkring 500, så det var sindssygt fedt at spille for så mange mennesker!

Jeg har haft fri i dag (mandag), fordi det er Martin Luther King Day. Jeg ikke har lavet meget andet end at være til træning og slappe af. Jeg så forresten håndbold i lørdags på skype med Pia, og jeg så håndbold i dag på skype med mor og Frank, så det var rigtig hyggeligt, og dejligt at se håndbold!!! I morgen har jeg også fri, da i morgen er en dag alle lærerne skal give karakterer og skrive det ind i systemet osv. så jeg skal bare nyde den dag også, og så skal jeg til træning om eftermiddagen..

Jeg skal kun i skole onsdag, torsdag og fredag, og så tager vi på cruise fra lørdag-torsdag, så det bliver skønt! Og jeg glæder mig rigtig meget! :)








Mig, Briana og Taliya

Taliya og mig 

Haley, Taliya, mig og Lily

Mig og Astrid 


Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar