fredag den 3. januar 2014

Nytår

Nytårs aften kom, og den dag var faktisk meget hårdere end julen.. Nok mest fordi at nytårs aften her bare er en helt almindelig dag, hvor i mod i Danmark er der fest og farver dagen og natten lang. Hvor i mod til jul, skete der en masse nye og spændende ting..

Jeg ville stadig se dronningens nytårs tale og hoppe ind i det nye år, så jeg skypede med min mor og Frank og alle de andre de var sammen med, og så først talen med dem, og seks timer senere hoppede jeg ind i det nye år med dem. I mellemtiden nåede jeg lige at ringe til min far og Pia og ønske dem godt nytår. 

Hele dagen havde jeg mest lyst til bare at slukke min telefon, fordi alle mine venner lagde billeder ind fra nytårs fester og sendte billeder og hilsner til mig, mens jeg sad i USA og lavede lektier og de andre var på arbejde.. Det er tidspunkter som de dage, hvor man skal bide sig selv ekstra hårdt i læben og tænke på, at jeg kan være sammen med dem næste år... For det er ikke altid lige sjovt, at se alle ens venner fester sammen og har det sjovt, når man sidder og laver lektier, på en "speciel" dag i mine øjne.

 Jeg havde forventet et eller andet specielt ved nytår, men der blev jeg slemt skuffet, det var en ganske normal dag, på nær vi skød lidt krudt af, meget lidt endda og det var omkring klokken 19-20 stykker.. Efter det gik jeg ind og lavede flere lektier, og Haley og drengene gik meget tidligt i seng, fordi vi skulle tidligt op næste dag. Jeg havde besluttet mig for at holde mig vågen til midnat, da jeg synes det er helt forkert, at man ikke hopper ind i det nye år når klokken slog 12. Så Mike var så sød at blive oppe med mig, og vi lå og så nytårs showet som bliver sendt live fra NY i et par timer, og da klokken slog 12 hoppede jeg ind i det nye år, og Mike kiggede underligt på mig, for det gør man åbenbart ikke her, og så gik han i seng.. Det var også meget tamt, som regel når man hopper ind i det nye år er der 1000 mennesker man skal kramme og sige godt nytår og der er champagne og DR's pigekor eller hvad det er synger og så skal der skydes krudt af! Her føltes det som om, at jeg hoppede ind i det nye år, og gik i seng.. Men det var bare endnu en oplevelse, og nu kan jeg konkludere, at jeg bedst kan lide både den danske jul og det danske nytår :)


Liam havde fødselsdag d. 29 december, og vi tog på steakhouse om aftenen,
hvor han fik den største steak de havde 
Lidt jule lys 

Lidt jule lys 


Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar