søndag den 2. februar 2014

Cruise dag 2

Okay, så at være på Cruise er slet ikke, som jeg havde forestillet mig! Vi havde regnet med, at det blev en badeferie, og at vi skulle ligge ved poolen dagen lang og få slappet af, men vi har gjort det stik modsatte! Jeg har faktisk kun været ved poolen i et kvarter måske, og jeg var i jacuzzien, fordi at jeg bedre kunne se "Hairy chest contest", hvilket også var super sjovt!

Vi skulle tidligt op, eller vi skulle op klokken 8.. Men vi var kommet sent i seng, så det var ret hårdt at komme op.. Normalt står jeg tidligt op på ferie for at tage i fitness, men vi skulle tidligt op, fordi vi skulle nå at se det show, der startede klokken 9.... Det kørte med 140 km/t hele dagen, og vi glemte helt at spise frokost.. Og spørg mig ikke, hvordan det kunne lade sig gøre, for det ligner ikke os, men det gjorde vi altså. Det eneste tidspunkt vi slapper af på, er når vi skal sove. 

Det sjoveste i dag var nok "digital scavenger hunt", som går ud på, at man er en masse forskellige hold, som så får udleveret et stykke papir med en masse forskellige ting, som vi skal tage billeder af. Vi fik 20 minutter til det, og dem der fik flest billeder vandt, men hvis man kom for sent, fik man trukket 5 point fra.. Haley, Liam og mig var et hold, og på et af de andre hold var "Danceing Queen" (hende damen Mike tabte til i går), så vi var opsat på at slå hende i det her!! Vi løb rundt fra den ene ende af skibet til den anden og hele vejen ned, og hele vejen op, men der var simpelthen så sjovt, og så gav det også lidt motion :) Vi fik 15 ud af de 21 billeder, og Danceing Queen fik 16 billeder, men men men hun kom for sent, så hun fik trukket 5 point fra, og det betød vi vandt!!! Så vi fik en fin pokal, men det vigtigste var at vi vandt over Danceing Queen!! - vi har sådan lidt en konkurrence med hende, om hvem der er bedst til alt med hende, hun ved det bare ikke :) 

Om aftenen var der "Formel night", som betød at vi skulle klæde os fint på, og mig og Haley var forberedte på det! Vi havde købt ny kjole og vi havde købt en billig men fin tiara, så vi kunne være prinsesser for en aften :) senere den aften så vi bl.a. Karaoke, og jeg vil vædde med, at i aldrig havde troet, at jeg ville gå op og synge, men men men jeg gjorde det!!!! Faktisk var det mig og Haley, men vi besluttede os for at synge "I will always love you" med Whitney Houston, og vi vidste, at det ville komme til at lyde forfærdeligt, men alle de andre der havde været deroppe, havde været sådan nogle der var vildt gode til at synge, og de sang sådan nogle træls sange, så vi besluttede os for, at få sat gang i festen, og fandt den sang der ville lyde aller værst, og så sang vi den.. Alle folk var helt vilde med os (de jublede nok mest af medlidenhed, haha), og de fik sig i hvert fald et godt grin, men vi havde det så sjovt, og resten af aftenen mødte vi hele tiden nogle folk der havde set os, som sagde, at det var godt vi fik sparket den fest i gang, for efter vi havde været på, kom alle de dårlige, og karaoke er altså sjovest, når dem der synger ikke er så gode :) 

Men i hvert fald har jeg det super fedt, og jeg keder mig bestemt ikke! Jeg tror næsten mine forældre er lidt bekymret når de læser det her, for pludselig vil jeg hellere lave alt mulig i stedet for at ligge ved poolen og blive brun, men bare rolig jeg har det godt! :)

glas elevatoren i det store rum

Mig

Mig, Haley og Jack

Haley og mig 

Jackson, Haley og mig 

Jackson, Liam og mig

Mike, Jackson, Haley, Liam og mig

Mike i "60 seconds or less"

Mike og en pirat

Liam og mig

Mig, Haley og Jackson

Mig og en pirat

Haley og mig

Mig

Mig

Mig og Haley

Liam med maling i hovedet

Haley, mig og en af tjenerne 

Haley, Liam, mig og en af tjenerne

Haley, Liam og mig

Haley og mig

Mig og Ryan (han var en af dem der underholdte på skibet)

Close up af Haley og mig 



Helena 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar