onsdag den 19. februar 2014

Lige en hurtig update

Siden sidst har jeg oplevet Valentines day og state fair.

Valentines day var rigtig sjov at opleve herover, da det er helt anderledes i forhold til i Danmark. Hele ugen op til, har man kunne købe slik, som man kunne sende en hilsen med, og så vil modtageren af slikket (typisk ens valentines date) modtage det i en af hendes klasser om fredagen på selve valentines day. 
     I butikkerne startede de også med at gøre klar til valentines day lige efter jul, så alt var rødt og lyserødt, det var lidt sjovt at se

Da jeg vågnede fredag morgen, stod der blomster til mig, med det sødeste kort fra Haley, Mike, Jackson og Liam. Og henne i skolen fik jeg cupcakes, småkager, donuts, blomster, slikkepinde, skittles, og chokolade fra venner og veninder, for man giver åbenbart alle sine tætteste en lille ting/slik valentines day. Og så fik jeg jo selvfølgelig blomster fra søde Thomas :) 

State Fair er en kæmpe begivenhed med en masse karruseller, shows og mad. Det var i 2 uger, og folk kommer til fra alle dele af Florida. Vi var der søndag eftermiddag til hen på aftenen, og der var simpelthen så mange mennesker over alt, og vi havde regent med at det ville være lidt køligt fordi det skulle blæse, men der kom ikke en eneste vind, så vi havde taget alt for meget tøj på, og selvfølgelig sort, så vi kogte simpelthen sådan om eftermiddagen, og især sammen med alle de andre mennesker der var der! Vi så et alligator show, prøvede nogle forlystelser og så var mig og Liam med i et hypnose show! Det var simpelthen så morsomt at prøve, og vi har købt dvd'en, så vi selv kunne se, hvordan vi så ud, og vi har set den hver aften, og vi er stadig flade af grin hver gang vi ser den. Jeg fik også smagt friturestegt snickers og oreo's, fordi en af de ting som The Fair er kendt for, er friturestegt mad :)




Fra Thomas 

Fra Haley, Mike, Liam og Jackson

Kortet fra Haley, Mike, Liam og Jackson

Og stadig kortet fra dem
 
Friturestegt oreos

Hypnoseshow

Fra Pariser hjulet




Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar