torsdag den 13. februar 2014

Opdatering

Der sker egentlig ikke så meget for tiden.. Jeg står op, går i skole, laver lektier, træner, spiser, og så er det nærmest sengetid. Dog har jeg været til et par fødselsdagsfester, og jeg har været sammen med nogle piger et par dage efter skole, men ellers sker der egentlig ikke rigtig noget spændende.

I fredags havde vi en pep-rally, hvor alle vinter sportsholdende blev præsenteret, så det betød, at jeg skulle løbe ind på gulvet, fordi jeg er en del af fodboldholdet. Vi løb bare ind på gulvet, da de sagde vores navn, og så da alle piger var kommet ind, sagde vi vores kampråb, og det var det. Og selvfølgelig havde vi en pep-rally den varmeste dag indtil videre i år, og så var airconditionen på skolen i stykker, så vi sad 2300 svedige teenagere inde i gymnastiksalen, så det var ikke særlig behageligt.. Heldigvis virker den igen, så man kan holde ud af gå rundt på skolen! Den fredag var godt nok lang, fordi alle folk var gnavne, fordi det var så varmt, og man vidste slet ikke, hvor man skulle gøre af sig selv, og der var ingen koncentration overhovedet.

Forresten er mig og Haley også startet en ny kur igen igen, surprise! Ej, denne her gang mener vi det, og vi har en kostplan, og en dvd vi skal træne til, og indtil videre går det meget godt. Selve kuren varer i 30 dage, og vi har gennemført 2 indtil videre, wuhu! :)

Når ja, så er der jo også valentins dag... Amen hvor har jeg aldrig set noget lignende før! Der er lyserødt/rødt over alt! virkelig! Og man kan sende hinanden små chokoladeæsker på skolen!
    Haley laver også små poser med en blanding af en masse chokolade, som mig og drengene kan give til dem, som vi synes skal have det. Jeg er vant til, at man kun giver til sin kæreste/mand/kone agtig noget, men her er det meget normalt, at man giver sine venner, mor, far, bedsteforældre noget, og der findes kort til hver en person, og hver gang vi er ude at handle, bruger vi mindst 30 min bare på at læse valentinsdags kort, men det er også meget hyggeligt :)

Så blev det da også lige til et lille indlæg, jeg var ikke klar over, at jeg rent faktisk havde så meget at fortælle ;)

Jeg har desværre ikke taget så mange billeder, men der er lige et par.


Mig, Hailey og Olivia til Hailey's 18 år's fødselsdag 

Hjerteformede donuts (og det var før vores kur startede!!!)
Sådan her ser alle butikker stort set ud lige nu


Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar