søndag den 2. februar 2014

Cruise dag 3

I dag var vi i key west wuhu! Igen skulle vi selvfølgelig op klokken tidlig, men selvfølgelig igen kom vi ikke op til tiden, men vi kom da af båden omkring klokken 10, og tog ind til turist stedet. Vi lejede nogle cykler, fordi vi ville ned til det mest sydlige punkt i USA, og fordi at vi kunne komme hurtigere rundt at se ting på den måde, en ting vi ikke vidste var, at vi endte med at cykle hele vejen rundt om øjen! 

Vi startede med at cykle ned til det sydlige punkt, og fik taget et billede, derefter fulgte vi bare cykelstien rundt, og så tog vi en pause og gik ned til vandet og gik lidt rundt på stranden, og så fulgte vi cykelstien igen.. På et tidspunkt kom den bro der første til "fastlandet" hvis man kan sige det sådan, så vi troede at vi snart var færdige, men vi var kun halvvejs der, så vi fik cyklet noget længere end vi regnede med, men det var rigtig hyggeligt, lidt motion og nu kan jeg sige, at jeg har cyklet hele vejen rundt langs stranden på key West. Det skal også lige siges, at mig og Liam havde en tandem cykel, og jeg sad forrest, og liam "glemte" at trampe en del gange, så jeg fik motion for to mennesker! ;) 

Vi var tilbage på båden igen omkring klokken 13-14 stykker, og vi gik alle sammen direkte op og tog badetøj på, så i buffeten og få frokost, og så var vi ellers ved poolen og vandparken indtil spisetid, og hvor var det skønt, endelig at ligge ved poolen og slappe af, og oven i købet få lidt farve i januar måned. 

Ellers har vi bare set en masse shows her til aften. Mit yndlings show var "game of love", hvor de fandt tre gifte par blandt publikum, og de tre par skulle hver i sær sidde med ryggen til hinanden, og så skulle de besvare spørgsmål omkring den anden person, for at se hvor meget de vidste, og det var lidt sjovt, for de fandt et par der havde været gift i 50 år, et par der havde været gift i 25 år, og et par der havde været gift i to dage. Så det var lige trip trap træsko. Et af parene var er mørkt par, og hold nu op hvor var de sjove!! :) 


Haley og Jackson ved poolen

Mike og Jackson er klar til at cykle rundt om Key West

Mig og Liam er også klar

Det sydligste punkt (Mig, Liam, Haley, Mike og Jackson)

Mig

Haley, Mike og Liam

Mig og Liam

Liam og mig

Haley, Liam, Jackson, mig og Mike efter at have cyklet hele øen rundt

En bygning i Key West

Endnu en

Haley på stranden

Mig på stranden



Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar