fredag den 13. september 2013

Dairy Queen

So jeg skulle have mødtes med nogle veninder i dag, for at se en af vores football homegames. Det er ret stort når der er hjemmekampe, så kommer alle spillerne i deres football trøjer, og cheerlederne har deres dragter på, for at vise at der er kamp i aften. I dag blev en jeg havde time med kaldt ned på kontoret, og da han kom tilbage 30-40 min. Efter, sagde han, at det var træneren der havde kaldt på ham, fordi han skulle starte inde, så de skulle have lagt taktik... Så tænker jeg, de får simpelthen lov til at være væk fra time i 30-40 min, fordi de skal ligge taktik!?!? Vi andre må ikke engang gå uden for klasseværelset med mindre vi har en seddel vores lærer har underskrevet! Og der står fra klokken det til det må man være på gangen, så hvis jeg skal på toilet, har jeg fx. 5 min til det, og hvis jeg ikke er tilbage inden da, trækker det enten ned i karakter, eller man skal blive udenfor døren til timen er slut! Ret hårde regler... Så derfor forstår jeg ikke, at de må gå fra time for at snakke med en træner, som de kunne snakke med i pausen eller efter skole??? :)

Nå men, jeg kunne ikke komme til football kampen, fordi det regnede og lynede helt vildt! Seriøst når det regner her i Florida, så regner det altså! Og det buldrede sindssyg meget, så kampen blev aflyst.. Ca. Et kvarter efter kampen var blevet aflyst, klarede det op, og solen skinnende igen, så det var vildt underligt, og det var stadig pisse varmt! Så mig og haley kørte til "dairy queens" det er også en fastfood kæde, så vi kørte hen og købt is, og hold fast den var god, og står! Det lyder måske ulækkert, men jeg fik chokolade is med cheesecake og chokolade stykker, det var himmelsk! 

Jeg lever ret usundt faktisk, så skal til at passe på, med mindre jeg vil rulle ud af flyveren :) ej, vi har faktisk fået ris og kødsovs 2 gange og spaghetti og kødsovs en gang! Men ellers har alt andet været fastfood...... Men det smager altså mega godt! 

Er forresten blev helt vildt forkølet pga aircondition! Men den havde jeg set komme! Heldigvis er det fredag i morgen, så det klarer jeg nok. USA er nok det eneste sted, hvor man skal have en trøje på når man går indenfor og tage den af igen når man går ud ;) 

Mig og min is fra dairy queens, den er pisse stor, men såååå lækker ;) 

Jeg vil ligge mig til at sove nu, så jeg kan være frisk til skole, glæder mig til min første weekend herover som starter i morgen :))) vi skal både til stranden og ud at shoppe, yay! :) 


Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar