torsdag den 19. september 2013

Okay, så jeg mangler lidt en titel det her indlæg, men det klarer i nok :)

Mandag skete der ikke det store, så det behøver i ikke at høre om, men tirsdag var godt nok en forvirrende dag. 

Jeg havde en god dag i skolen, faktisk synes jeg alle dage i skolen er gode, jeg har aldrig været så glad for at gå i skole (hvis man skal tænke på fagene). Dagen går vildt hurtigt henne i skolen, så det er fedt! Men jeg kom hjem fra skole som jeg plejer. Liam var hjemme og Haley kom hjem med Jackson, som hun plejer. Liam, Jackson and Haley kørte ud for at hente mad (jeps, take out igen), og jeg blev hjemme og læste, fordi jeg havde en test næste dag. Mike kom hjem, og han fortalte, at han havde bestået hans test (han læser til et eller andet), så det var vi glade for, men så ringer telefonen, Mike tager den, og da han lægger på siger han, at hans far lige er død... Jeg stivnede fuldstændig, og vidste overhovedet ikke hvad jeg skulle gøre. Vi havde snakket rigtig meget om hans far, fordi vi skulle have mødtes med dem snart og i Disneyworld med dem, men det skal vi så ikke nu. Det værste var, at han ikke var syg overhovedet, det skete bare lige pludselig. Så der røg humøret fra helt op at ringe til helt under kulkælderen. Men jeg var selv hjemme med ham, og jeg gjorde ingenting, jeg var total i chok, og vidste ikke hvad jeg skulle sige, så jeg har lidt dårlig samvittighed... Men Mike gik lidt rundt, og da de kom hjem med maden, kom Liam grædende ind, for han havde lige fået det at vide. Men resten af aftenen gik Mike og Haley forvirret rundt, mens jeg hyggede mig med drengene, vi så en film og legede gemme, og det var virkelig hyggeligt! Men vi kom ret sent i seng, så vi fik lov til at sove lidt længere, og så kunne Haley kører os i skole :)) Men da jeg stod op i dag var Mike væk, så han er fløjet til Chicago, for det er der hans forældre bor, og han kommer ikke hjem igen før d. 27 september :( Haley tager afsted i morgen tidlig (altså torsdag), så når jeg kommer hjem fra skole i morgen skal jeg hente Jackson i børnehave, og så kommer Haleys forældre og passer os indtil søndag, hvor Haley kommer hjem igen :) Så det er og bliver nogle hektiske dage der venter forude..

I dag i skole var der en dreng som "endelig" kom i skole, han havde været væk 17 dage i træk, og vores lærer spurgte hvorfor, og så sagde han, at han var blevet bortvist i 17 dage, fordi han havde truet en dreng med at skyde ham ?!?!?!?!?!? De andre i klassen grinte bare af det og sagde når okay, og jeg sad bare med åben mund, og jeg blev sgu da helt bange for den dreng! Så ham går jeg laaaangt udenom. Ellers har Liam, Jackson, Haley og mig bare hygget her hjemme i dag. Vi kørte til starbucks her til aften, så nu har jeg også prøvet det :) Drengene er lige blevet lagt i seng, og mig og Haley sidder og ser Grease, men vi går også i seng om lidt, for Haley skal med et fly i morgen tidlig. 

Og forresten har glemt at fortælle, at den aften vi var på Buffalo wild wings vi fik forret, og gæt hvad det var? Jeps det var friturestegt ost! Kunne ikke andet end at grine, for det er da godt nok amerikansk! Alt mad er friturestegt her, men det smager altså også godt :(((( 

Næste gang jeg skriver er nok en gang i weekenden, lige nu har jeg planlagt at tage til the football game på skolen på fredag sammen med to andre piger, men ved ikke lige om det kan lade sig gøre oven på alt der er sket. 





mig og Jackson 

En fra Haleys arbjede har prøvet at lave rugbrød til mig, meeen det smager ikke helt som rugbrød,
men det var da en sød tanke :)

Min madpakke den ene dag - salat, æble og vand!

Jackson og hvad vi fik på starbucks her til aften


Helena



Ingen kommentarer:

Send en kommentar