mandag den 23. september 2013

Skole

Hver mandag får vi fri en time før, så det vil sige at alle timerne, er kortere, hvilket er skønt! I dag var faktisk meget god, jeg snakker med flere og flere, og jeg er begyndt at føle mig godt tilpas i de fleste klasser.

Men grunden til jeg skriver er, at der skete noget virkelig vildt i dag! Vi sad og havde forensic science, og så kom politiet ind og hentede en dreng (jeg sidder endda ved samme bord som ham!), og sagde at de skulle ransage ham og hans skab for weed og stoffer og den slags. Jeg sad bare med åben mund, og var helt sådan, hvad sker der lige her, og så spørger min lærer "har du aldrig set politiet hente en elev før, for at ransage ham og hans ting?", og jeg var bare, Øøøhhh nej?!?!? Så sagde hun, at jeg skulle tage "Hall-passet"(det man skal tage for at få lov til at gå på toilet), og så skulle jeg lade som om, at jeg gik på toilet, og så bare gå langsomt forbi, der hvor de var i gang med at ransage hans skab, fordi så kunne jeg se, hvordan det foregik, og alle de andre sad bare som om, at det var ingenting, og en spurgte "har du aldrig set det i dk?", og jeg var stadig, øøøhhh nej!! (Godt nok gik jeg på en vild skole, men den her har både stoffer og pistoler!). Men jeg gik ud på gangen, for at "gå på toilettet", og da jeg kom ud, stod de og tømte hans tyggegummi æske, de vendte den bare på hovedet, så alt røg på gulvet, og de hev bare alle hans ting ud og var virkelig voldsomme! Så jeg gik på toilet, og da jeg gik tilbage, var de i gang med at gennemsøge ham, og så gik jeg ind i klassen igen, og kort efter kom han ind, og satte sig ned, som om ingenting var sket, og de andre arbejde videre, men jeg fik ikke lavet meget i den time, var helt i chok nærmest!

Og lige en ting til, efter jeg fortalte Haley, at vi ikke må have pistoler i DK, vil de tage mig med hen til et sted, hvor vi kan prøve at skyde med pistoler!


Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar