mandag den 30. september 2013

Weekenden

Den her weekend har været super god, og tiden er flyver afsted lige nu, men der er jo kun godt :)

Lørdag fik jeg lov til at sove længe, fordi jeg ikke skulle med ud til Liams kamp, så det var skønt!!! Klokken 11 kom Amber (En af mine veninder) forbi. Vi hyggede os rigtig meget. Vi var lidt i poolen, men blev sultne, så vi gik op og bestilte pizza, og satte os til at se "dirty dancing", for den film havde hun aldrig set, så det SKULLE hun. Hvordan kan man bo i Amerika og så ikke set dirty dancing???? Men ja, vi hyggede med pizza og fim, snakkede og jeg viste hende, hvad håndbold går ud på. Omkring klokken 16 kom de andre hjem, og vi skulle til en get-together (kom sammen fest), med Haley's kollegaer, og Amber tog med os. De var allerede begyndt at pynte op til halloween, og det er først om en måned!?!? Men det var rigtig hyggeligt at sidde og snakke med de andre, og ellers har mig, Haley og Amber lavet en liste over ting jeg skal nå, inden jeg tager hjem (der er for det meste mad på sedlen, haha). Vi blev der til omkring klokken 20.30 tror jeg, og på vej hjem satte vi Amber af, og så kørte vi ind og købte en burrito :). Da vi kom hjem sad vi og så lidt tv, og så gik vi i seng, for vi skal jo tidligt op hver søndag pga. kirke.... 

Søndag blev jeg vækket alt, alt, alt for tidligt, fordi vi netop skulle i kirke. Jeg tror jeg brugte 10 min på at gøre mig klar, og så lavede Haley en ægge-sandwich (en ægge-sandwich er ristet toastbrød med mayo, spejlæg, ketchup og selvfølgelig ost) til mig, som jeg kunne tage med i bilen. 

Selve gudstjenesten er fin nok, det eneste minus er at det er klokken 8.30 om morgenen! Jeg måtte komme med i de voksnes søndagsskole i dag, fordi der ikke er en for min årgang, og jeg satte med præstens datter, som er 18, og vi hyggede os, så det var fint nok, men jeg ville nu helst slippe for den kirke... Efter kirke kørte vi ind forbi en græsk cafe, og jeg fik et pita brød med kylling, tzatziki og salat! Den var kæmpe stor, men spiste alt fordi det var så lækkert! Lige ved siden af pita manden, var der en frozen yoghurt butik, og jeg har snakket om, at jeg ville prøve frozen yoghurt, siden jeg kom, så de synes vi skulle ind forbi og smage, og jeg var stop mæt! Men det viste sig at være meget godt, for ellers havde jeg ikke kunne styre mig inde i den butik! Der var 8 forskellige slags frozen yoghurt at vælge i mellem, og man måtte tage smagsprøver før man valgte  (Jeg synes det smager som is, men det synes de andre ikke) :)))) Men jeg tog en yoghurt med chokolade og oreo stykker i. Efter man har valgt yoghurten måtte man tage toppings på, og man måtte selv tage det, så man kunne bestemme hvad og hvor meget. Jeg tror der var 60 forskellige ting at putte oven på. Jeg fik kiwi, jordbær, hindbær, m&ms, nødder, vingummibamser og krymmel, og så fik jeg hvid chokolade sovs, almindelig chokolade sovs og karamel sovs på, og mmmmmmhhhh det smagte godt! Jeg ved godt, at det måske ikke lyder som verdens bedste sammensætning med de ting jeg valgte, men jeg kunne ikke vælge mellem dem, så jeg tog bare alt det, jeg havde lyst til! Heldigvis er der lige åbnet en frozen yoghurt butik 5 min herfra, så det er bestemt ikke sidste gang jeg har fået det! 

Men stop mæt kørte vi hjem. Mig og Haley læssede drengene af, og så tog vi ud og kiggede på homecoming kjoler (til den der dance på skolen, som er helt vildt stort herovre). Jeg fandt 1000 kjoler jeg godt kunne lide, og det var nærmest som en drøm, at prøve den ene flotte kjole efter den anden, og de havde sådan et slags podie man kunne gå op på, og så var der spejle hele vejen rundt, det var vildt fedt!! Men jeg fandt en, som jeg følte mig godt tilpas i, og som jeg synes var pæn, og den købte jeg så :) bagefter kørte vi hen og fik en pedicure, og gud hvor er det lækkert! Først sidder man med fødderne i varmt vand, mens man sidder i massage stolene, og ellers sidder de bare og nusser og massere ens fødder og ben, det var skønt! Men på et tidspunkt skulle de skrubbe under fødderne, og jeg faldt nærmest ud af stolen fordi det killede så meget, det var helt vildt! og det synes de alle sammen var rigtig sjovt :)

Da vi kom hjem, havde Mike inviteret gæster til at komme og spise, så dem har vi haft besøg af her til aften, og ellers har jeg lavet lektier i laaaang tid. Har en test i morgen i U.S. History (det har vi hver uge) så skulle lige læse op på det, og så har vi en aflevering for, også i U.S. Histroy. De andre lektier er først til onsdag, så dem venter jeg med :) Men ja, det var den weekend som forsvandt, forstår slet ikke at den allerede er ovre. I det hele taget føler jeg tiden flyver afsted, men jeg har kun været her i tre uger, og det føles som meget længere tid, fordi jeg oplever så meget, og fordi jeg føler mig så godt tilpas her hjemme, det føles som om, at jeg altid har boet hjemme ved Mike og Haley, så det er dejligt! Alt i alt har jeg det rigtig godt, og jeg nyder hvert sekund! Jeg håber i hygger jer derhjemme :) Og hey, hvis papirerne går igennem skal jeg starte til fodbold i denne her uge, så det håber jeg virkelig, at de gør!

oppyntning til halloween 

oppyntning til halloween

Selv dåserne pynter op til halloween 

Min frozen yoghurt !!!!!

En af kjolerne jeg prøvede, men det blev ikke den. I må få et billede af den rigtig på et andet tidspunkt

PEDICURE

PEDICURE

Der var fire mænd og en kvinde som gav pedicure :) Jeg fik en pink neglelak 


Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar